Μανιαδάκη Κατερίνα

qode interactive strata

Διδακτικό Ερευνητικό Προσωπικό (ΔΕΠ)

Καθηγήτρια

Ηλεκτρονική Αλληλογραφία

maniadaki@uniwa.gr

Τηλέφωνο

(+30) 210 538 1307

Διεύθυνση Γραφείου

Πανεπιστημιούπολη 2, κτίριο Δ΄, γραφείο 109 (ισόγειο)

Ώρες Γραφείου

Πέμπτη 11.15-12.00 και 14.15-15.00

Γνωστικό Αντικείμενο

Αναπτυξιακή ψυχοπαθολογία με έμφαση στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)

 

Μαθήματα

 

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

Η Κατερίνα Μανιαδάκη είναι Καθηγήτρια Αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΠΑ.Δ.Α, του οποίου υπήρξε Πρόεδρος κατά τα έτη 2016-2019, και Διευθύντρια του Ερευνητικού Εργαστηρίου Συμβουλευτικής, Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης και Κοινοτικών Παρεμβάσεων.   

Είναι Διδάκτωρ Αναπτυξιακής Ψυχολογίας και Ψυχοπαθολογίας του University of Southampton, κάτοχος πτυχίου Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, πτυχίου Ψυχολογίας από το Université Louis Pasteur και μεταπτυχιακού στην Ψυχολογία του Παιδιού και του Εφήβου από το Université René Descartes. 

Συνεργάζεται με το Κέντρο Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας και Ειδικής Αγωγής «ΑΡΣΗ» από το 1996, όπου ασχολείται με τη διαγνωστική αξιολόγηση και τη θεραπευτική αντιμετώπιση παιδιών με αναπτυξιακές δυσκολίες καθώς και με τη συμβουλευτική γονέων. Είναι επίσης επόπτρια επαγγελματιών ψυχολόγων.

Είναι συγγραφέας επιστημονικών βιβλίων σε θέματα αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας, τα οποία αποτελούν Πανεπιστημιακά συγγράμματα. Δημοσιεύει σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά, πραγματοποιεί εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια, σεμινάρια και ημερίδες. Είναι επιστημονική υπεύθυνη σειράς επιμορφωτικών προγραμμάτων σε συνεργασία με Τμήματα ΑΕΙ. 

Μιλά άπταιστα αγγλικά, γαλλικά και ισπανικά. Είναι μέλος της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας και της American Psychological Association. Η βιογραφία της επιλέχθηκε και παρουσιάστηκε στο Who is Who της Ελλάδας το 2012. Επίσης, έλαβε το βραβείο Universum Donna 2016, από τον διεθνή πολιτιστικό οργανισμό Universum Academy Switzerland για την προσφορά της στην επιστημονική έρευνα, τον πολιτισμό και τον άνθρωπο.

(ΦΕΚ διορισμού 116/τ. Γ΄ /06-02-2020)

 

 

Α.  ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 2003, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (PhD)

University of Southampton, Department of Psychology                                                                                      

Θέμα Διατριβής: Social perceptions about Attention Deficit / Hyperactivity Disorder and other Disruptive Behaviour Disorders: The effect of the child’s sex

Επόπτης Καθηγητής: Professor Edmund Sonuga-Barke

Αναγνωρισμένο από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ως ισότιμο προς τα απονεμόμενα από τα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα με αρ. πρωτοκόλλου: 25 1-1926.  

  • 1996, DESS EN PSYCHOLOGIE DE L’ ENFANT ET DE L’ ADOLESCENT

(Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Ψυχολογία του Παιδιού και του  Εφήβου)

Université Paris VIII, Département de Psychologie                                       

Αναγνωρισμένο από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ως ισότιμο προς τα απονεμόμενα από τα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα με αρ. πρωτοκόλλου: 25ψ/1174    

  • 1995, MAITRISE DE PSYCHOLOGIE (Dominante de Psychologie du développement)        

Πτυχίο Ψυχολογίας με ειδίκευση στην αναπτυξιακή ψυχολογία

Université Louis Pasteur, Strasbourg I, Département de Psychologie     

Αναγνωρισμένο από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ως ισότιμο και αντίστοιχο προς τα απονεμόμενα πτυχία από τα Τμήματα Ψυχολογίας των Ελληνικών Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, κατόπιν επιτυχών συμπληρωματικών εξετάσεων με αρ. πρωτοκόλλου: 25 1 29/1999

  • 1994, ΠΤΥΧΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 

(Με ειδίκευση στην ψυχολογία) 

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΦΠΨ   

 

B. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

  1. 2021, Train-ASD                                                                                                            

Ψηφιακό σεμινάριο συγχρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Πρόγραμμα Erasmsus: Εναλλακτικά συτήματα επικοινωνίας και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού

  1. 2020, ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής                                                           

Πρόγραμμα διά βίου εκπαίδευσης στα «Ανταγωνιστικά Ευρωπαϊκά Προγράμματα 

– Από την πράξη στην υλοποίηση» διάρκειας 200 ωρών.

  1. 2020, Coursera
    • Autism Spectrum Disorder
      • University of California 
    • Everyday Parenting: the ABCs of Child Rearing
      • Yale University
    • What does it mean to identify as Transgender or Gender Non-Conforming?
      • University of Minnesota
    • Social Psychology (With Honors)
      • Wesleyan University
    • Introduction to Psychology
      • Yale University
    • Managing ADHD, Autism, Learning Disabilities, and Concussion in School 
      • University of Colorado 
    • Providing Social, Emotional, Behavioral, and Special Education Services in School
      • University of Colorado
    • Managing Asthma, Allergies, Diabetes, and Seizures in School
      • University of Colorado
    • Healthy Practices: Nutrition, Physical Activity, and Community and Family Participation
      • University of Colorado
    • Specialization at School Health for Children and Adolescents
      • University of Colorado
    • Psychodiagnostics and Psychological Assessment
      • National Research Tomsk State University
    • Moralities of Everyday Life
      • Yale University
    • Introduction to Human Behavioral Genetics
      • University of Minnesota
    • Psychology of Popularity
      • The University of North Carolina
    • The Social Context of Mental Health and Illness
      • University of Toronto
  1. 2018, Εταιρεία Γνωσιακών και Συμπεριφοριστικών Σπουδών                                 

Εργαστήριο για ειδικούς ψυχικής υγείας στη χρήση του παιχνιδιού «Ο Άρης και η Αράχνη» για τη θεραπεία παιδιών με ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή

  1. 2018, Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών                                                                

Πιστοποίηση στη χορήγηση και βαθμολόγηση των δοκιμασιών γλωσσικής αξιολόγησης του ψυχομετρικού εργαλείου «Λογόμετρο»

  1. 2011, Southland Hospital, Child, Adolescent & Family Service                                                   

Training in Attention Deficit Hyperactivity Dirosrder and the Conners System of Psychometrics                     

  1. 2009, Ελληνική Εταιρεία για την προαγωγή της Ψυχιατρικής και των συναφών επιστημών

Seminar on cognitive-behavioural therapy for children, adolescents, and families with obsessive-compulsive disorder       

  1. 1997, Ανοικτό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο                                                          

Τρίμηνο σεμινάριο με θέμα «Εισαγωγή στις ψυχολογικές αξιολογήσεις»                                                                                                         

  1. 1994, Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς                       

Τρίμηνο σεμινάριο με θέμα «Μαθησιακές δυσκολίες: Τρόποι αντιμετώπισης στο σχολείο και στο σπίτι»          

  • Αναπτυξιακή ψυχοπαθολογία
  • Αναπτυξιακές διαταραχές παιδιών και εφήβων
  • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)
  • Ειδική Μαθησιακή Διαταραχή
  • Διαταραχές Άγχους
  • Τραυλισμός
  • Πρώιμη παρέμβαση στις νευροαναπτυξιακές διαταραχές

 

ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΒΙΒΛΙΑ                                                                                            

  1. Maniadaki, K., & Kakouros, E. (2018). The complete guide to ADHD. Nature, Diagnosis, and Treatment. New York: Routledge, Taylor and Francis.      

https://www.routledge.com/The-Complete-Guide-to-ADHD-Nature-Diagnosis-and-Treatment/Maniadaki-Kakouros/p/book/9781138231092

  1. Maniadaki, K. (2017). Social perceptions about Attention Deficit/Hyperactivity Disorder. The effect of the child’s sex. Berlin: Lambert Academic Publishing. 

https://www.amazon.com/Social-perceptions-Attention-Deficit-Hyperactivity-Disorder/dp/3330327332                                                                                                   

  1. Μανιαδάκη, Κ., & Κάκουρος, Ε. (2016). H διαχείριση της ΔΕΠ-Υ. Από τη θεωρία στην πράξη.  Αθήνα: Gutenberg.                                                                  

https://www.dardanosnet.gr/book_details.php?id=2288                                

ΚΩΔ. ΕΥΔΟΞΟΣ: 59361048

  1. Κάκουρος, Ε. & Μανιαδάκη, Κ. (2012, επιμ.). Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα. Θεωρητικές προσεγγίσεις και θεραπευτική αντιμετώπιση.Αθήνα: Gutenberg.                                                                                           

https://www.dardanosnet.gr/book_details.php?id=1921                                         

ΚΩΔ. ΕΥΔΟΞΟΣ: 32120

  1. Maniadaki, K., Kakouros, E., & Karaba, R. (2010). Psychopathology in juvenile delinquents. New York: Nova Publishers

https://www.amazon.com/Psychopathology-Juvenile-Delinquents-Psychology-Research/dp/1608769755

  1. Κάκουρος, Ε., & Μανιαδάκη, Κ. (2006). Τραυλισμός. Η φύση και η αντιμετώπισή του στα παιδιά και στους εφήβους. Αθήνα:  Εκδόσεις Τυπωθήτω.

https://www.dardanosnet.gr/book_details.php?id=1306                                   

ΚΩΔ. ΕΥΔΟΞΟΣ: 32120                                                                

  1. Κάκουρος, Ε., & Μανιαδάκη, Κ. (2002). Ψυχοπαθολογία Παιδιών και ΕφήβωνΑναπτυξιακή Προσέγγιση-.  Αθήνα:  Εκδόσεις Τυπωθήτω.                       

https://www.dardanosnet.gr/book_details.php?id=926                                            

ΚΩΔ. ΕΥΔΟΞΟΣ: 32143

  1. Κάκουρος, Ε., & Μανιαδάκη, Κ. (2000). Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα.  Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.         

                            

ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΟΥΣ                                                    

  1. Παπαηλιού, Χ., Μανιαδάκη, Κ., & Τσινταβή, Μ. (2021). Εκτελεστικές λειτουργίες σε μονόγλωσσα και δίγλωσσα παιδιά με διάγνωση Ειδικής Γλωσσικής Διαταραχής: Ένδειξη για υποκείμενη νευροαναπτυξιακή διαταραχή; Στο: Μ. Σταυρακάκη (Επιμ.) Λόγος και νόηση στις διαταραχές παιδιών και ενηλίκων (σσ. 179-199). Αθήνα: BHTA Ιατρικές Εκδόσεις.                                               
  2. Μανιαδάκη, Κ. & Κάκουρος, Ε. (2020). Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ): Μια αληθινή διά βίου νευροαναπτυξιακή διαταραχή. Στο: Γ. Σίμος & Ο. Ζηκοπούλου (επιμ.) Εισαγωγή στην αναπτυξιακή ψυχοπαθολογία (σσ. 61-104). Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg.                                                    
  3. Μανιαδάκη, Κ. (2013). Σύγχρονα δεδομένα για τη νεανική παραβατικότητα στην Ελλάδα. Στο: Η. Κουρκούτας & Θ. Θάνος (επιμ.) Σχολική βίa και παραβατικότητα(σσ. 123-135). Αθήνα: Εκδόσεις Τόπος.                                                     
  4. Μανιαδάκη, Κ., & Κάκουρος, Ε. (2013). Ψυχοπαθολογία ανήλικων παραβατών στην Ελλάδα. Στο: Η. Κουρκούτας & Θ. Θάνος (επιμ.) Σχολική βίa και παραβατικότητα(σσ. 137-164). Αθήνα: Εκδόσεις Τόπος.                  
  5. Μανιαδάκη, Κ. (2012). Τα βασικά χαρακτηριστικά της ΔΕΠ-Υ στην πορεία της ανάπτυξης. Στο: Ε. Κάκουρος & Κ. Μανιαδάκη (επιμ.), Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα. Θεωρητικές προσεγγίσεις και θεραπευτική αντιμετώπιση (σσ. 19-56). Αθήνα: Gutenberg.   
  6. Κάκουρος, Ε., & Μανιαδάκη, Κ. (2012). Η φύση της σχέσης ανάμεσα στη ΔΕΠ-Υ, τις μαθησιακές δυσκολίες και τη δυσλεξία. Στο:  Ε. Κάκουρος & Κ. Μανιαδάκη (επιμ.), Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα. Θεωρητικές προσεγγίσεις και θεραπευτική αντιμετώπιση (σσ. 161-180). Αθήνα: Gutenberg. 
  7. Μανιαδάκη, Κ., & Κάκουρος, Ε. (2012). Διαταραχές συμπεριφοράς των ατόμων με ΔΕΠ-Υ. Στο:  Ε. Κάκουρος & Κ. Μανιαδάκη (επιμ.), Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα. Θεωρητικές προσεγγίσεις και θεραπευτική αντιμετώπιση (σσ. 181-198). Αθήνα: Gutenberg. 
  8. Μανιαδάκη, Κ., & Κάκουρος, Ε. (2012). Μετάφραση και Προσαρμογή της Κλίμακας Αξιολόγησης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ADHDT; Gilliam, 1995). Στο: Α. Σταλίκας, Σ. Τριλίβα, & Π. Ρούσση (επιμ.) Τα ψυχομετρικά εργαλεία στην Ελλάδα (σ. 207). Αθήνα: Πεδίο.                                   
  9. Κάκουρος, Ε., & Μανιαδάκη, Κ.  (2012). Μετάφραση και Προσαρμογή της Κλίμακας Αξιολόγησης του Επιπέδου Αυτοεκτίμησης στο Σχολικό Πλαίσιο (BASE; Coopersmith & Gilberts, 1982). Στο: Α. Σταλίκας, Σ. Τριλίβα, & Π. Ρούσση (επιμ.) Τα ψυχομετρικά εργαλεία στην Ελλάδα (σ. 564).  Αθήνα: Πεδίο.    
  10. Maniadaki, K., Kakouros, E., & Karaba, R. (2009). Juvenile delinquency and mental health. In. A. Kakanowski & M. Narusevich (Eds), Handbook of Social Justice (pp.1-44). New York: Nova Publishers.                                                               
  11. Μανιαδάκη, Κ., & Κάκουρος, Ε. (2008). Οι διαφορές φύλου στην αναπτυξιακή ψυχοπαθολογία: η περίπτωση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας.  Στο: Η. Κουρκούτας, & J.P. Chartier, (επιμ.) Παιδιά και έφηβοι με ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές διαταραχές (σσ. 267-286). Αθήνα: Εκδόσεις Τόπος.                                                                             
  12. Μανιαδάκη, Κ. (2001). Η φύση και τα χαρακτηριστικά της ΔΕΠ-Υ. Στο: Ε. Κάκουρος (επιμ.) Το υπερκινητικό παιδί και οι δυσκολίες του στη μάθηση και τη συμπεριφορά (σσ. 15-46). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.                                                        
  13. Μανιαδάκη, Κ. (2001). Η επίδραση της ΔΕΠ-Υ στη μάθηση και στη συμπεριφορά. Στο: Ε. Κάκουρος (επιμ.) Το υπερκινητικό παιδί και οι δυσκολίες του στη μάθηση και τη συμπεριφορά (σσ. 47-74). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

                                              

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΩΝ                                                                         

  1. Sutton, R., & Douglas, K. (υπό έκδοση). Κοινωνική Ψυχολογία. Αθήνα: Gutenberg.
  2. Berk, L.E. (2019). H ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της ζωής. Αθήνα: Κριτική.
  3. Schacter, D.L., Gilbert, D.L, Nock, M.K., & Wegner, D.M. (2018). Ανάπτυξη. Στο: Ψυχολογία (σσ. 521-571). Αθήνα: Utopia.                                                                                                                                          
  4. Schacter, D.L., Gilbert, D.L, Nock, M.K., & Wegner, D.M. (2018). Μάθηση. Στο: Ψυχολογία (σσ. 320-375). Αθήνα: Utopia.  
  5. Shelov, S.P. (2013). Αγωγή και φροντίδα βρέφους. Στο: O πρώτος χρόνος του μωρού σας (σσ. 369-402). Αθήνα: Broken Hill.         

  

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ                                                                                                                      

  1. Karagianni, E., Papaeliou, Ch., Maniadaki, K., & Kakouros, E. (2021). Communication between infant boys and their mothers with symptoms of ADHD. Infant Mental Health Journal, 42, 96-108.

DOI: doi.org/10.1002/imhj.21897                                                                               

  1. Maniadaki, K. (2019). Attention Deficit/Hyperactivity Disorder: A true disorder throughout the lifespan. JSM Pediatrics and Child Health, 4(3), 1-3.

https://www.jsmcentral.org/Pediatrics/jsmpch955814.php

  1. Asimopoulos, Ch., Martinaki, S., & Maniadaki, K. (2018). Problem solving skills and mental health of social work students in Greece. Journal of Social Sciences Research, 4(11), 220-228.

DOI: doi.org/10.32861/jssr.411.220.228                                                                               

  1. Maniadaki, K. (2017). Editorial: Let’s talk about stuttering in a journal of child psychology. Journal of Child Psychology, 1(1), 1-2. 

https://www.pulsus.com/scholarly-articles/lets-talk-about-stuttering-in-a-journal-of-child-psychology.pdf                                                                         

  1. Papaeliou, C., Maniadaki, K., & Kakouros, E. (2015). Association between story recall and other language abilities in school children with ADHD. Journal of Attention Disorders, 19(1), 53-62.

https://doi.org/10.1177/1087054712446812.                                                                                                                                                         

  1. Maniadaki, K. & Kakouros, E. (2011). Attention problems and learning disabilities in young offenders in detention in Greece. Psychology, 2(1), 53-59.

DOI: 10.4236/psych.2011.21009.  

  1. Maniadaki, K. & Kakouros, E. (2008). Social profiles and mental health problems of young offenders in detention in Greece. Criminal Behaviour and Mental Health, 18(4), 207-215.

http://dx.doi.org/10.1002/cbm.698.

  1. Maniadaki, K., Sonuga-Barke, E., Kakouros, E., & Karaba, R. (2006). Parental beliefs about the nature of AD/HD behaviours and their relationship to referral intentions in preschool children. Child: Care, Health and Development, 33(2), 188-195.

DOI:10.1111/j.1365-2214.2006.00642.x.                                                                                                                    

  1. Maniadaki, K., Sonuga-Barke, E., Kakouros, E., & Karaba, R. (2006). AD/HD symptoms and conduct problems: Similarities and differences in maternal perceptions. Journal of Child and Family Studies, 15(4), 460-474.

https://doi.org/10.1007/s10826-006-9037-x.                                                                                                       

  1. Maniadaki, K., Sonuga-Barke, E., & Kakouros, E. (2006). Adults’ self-efficacy beliefs and referral attitudes for boys and girls with AD/HD. European Child and Adolescent Psychiatry, 15(3), 132-140.

https://doi.org/10.1007/s00787-005-0514-3.                      

  1. Kakouros, E., Maniadaki, K., & Karaba, R. (2006). The relationship between Attention Deficit / Hyperactivity Disorder and aggressive behaviour in preschool boys and girls. Early Child Development and Care, 175(3), 203-214.

https://doi.org/10.1080/0300443042000244037.                                                                                           

  1. Maniadaki, K., Sonuga-Barke, E., & Kakouros, E. (2005). Parents’ causal attributions about Attention Deficit / Hyperactivity Disorder: the effect of child and parent sex. Child: Care, Health and Development, 31 (3), 331-340.

DOI:10.1111/j.1365-2214.2005.00512.x.

  1. Maniadaki, K., Sonuga-Barke, E., Kakouros, E., & Karaba, R. (2005). Maternal emotions and self-efficacy beliefs in relation to boys and girls with AD/HD. Child Psychiatry and Human Development, 35(3), 245-263.

https://doi.org/10.1007/s10578-004-6460-3.

  1. Kakouros, E., Maniadaki, K., & Papaeliou, Ch. (2004). How Greek teachers perceive school functioning of pupils with ADHD. Emotional and Behavioural Difficulties, 9(1), 41-53.

https://doi.org/10.1177/1363275204041962.

  1. Maniadaki, K., Sonuga-Barke, E., & Kakouros, E. (2003). Trainee nursery teachers’ perceptions of disruptive behaviour disorders; the effect of sex of child on judgments of typicality and severity. Child: Care, Health and Development, 29(6), 433-440.

DOI: 10.1046/j.1365-2214.2003.00362.x 

  1. Maniadaki, K., Déret, D., & Jamet, F. (1998). Etude comparative de l’épreuve des “Cubes” (Wisc-R) et de l’épreuve des “Triangles” (K.ABC) chez les enfants de six à sept ans. (Comparative study of the achievement of 6-7-years-old children in the Block subtest of Wisc-R and the ‘Triangles’ subtest of K.ABC).  Psychologie et Education, 32,79-93.                                    

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

  1. Μανιαδάκη, Κ. (2020). Η πρώιμη παρέμβαση στην περίπτωση της ΔΕΠ-Υ στη βάση του βιοψυχοκοινωνικού μοντέλου. Ψυχολογία, 25(2), 51-72.
  2. Σιδέρης, Σ., Τσίφλικας, Γ., & Μανιαδάκη, Κ. (2017). Κίνητρα επιλογής του επαγγέλματος του κοινωνικού λειτουργού. Κοινωνική Εργασία, 128, 36-61.
  3. Κάκουρος, Ε., Μανιαδάκη, Κ., & Καπνίση Ε. (2005). Παιδική παχυσαρκία και η σχέση της με τις γονεϊκές αντιλήψεις και τις διατροφικές συνήθειες. Παιδιατρική, 68 (1), 45-52.  https://issuu.com/liveloula/docs/paediatriki_2005_68_no1 
  4. Μανιαδάκη, Κ., & Κάκουρος, Ε. (2004). Οι αντιλήψεις των ενηλίκων για τον κοινωνικό ρόλο του φύλου ως αιτιολογικός παράγοντας για την εκδήλωση ψυχικών διαταραχών σε αγόρια και κορίτσια. Κοινωνική Εργασία, 74, 115-120.                                                             
  5. Κάκουρος, E., & Mανιαδάκη, K. (2002). Το σύνδρομο της ΔΕΠ-Υ και η επίδρασή του στη σχολική επίδοση και στη συμπεριφορά των παιδιών. Νέα Παιδεία, 101, 152-166.                                                                                                                                       
  6. Κάκουρος, E., & Mανιαδάκη, K. (2000). Η σεξουαλική αγωγή παιδιών  προσχολικής ηλικίας – αντιλήψεις, πρακτικές και δυνατότητες. Αρχεία Ε.Ψ.Ψ.Ε.Π., 26, 30-34. http://www.appac.gr/BWUpLoads/ItemsContent/288/288.pdf 
  7. Κάκουρος, E., & Mανιαδάκη, K. (2000). Οι στάσεις των Ελλήνων γονέων απέναντι στο φαινόμενο της μετανάστευσης και το επίπεδο αυτοεκτίμησης των μεταναστών δεύτερης γενιάς. Κοινωνική Εργασία, 58, 63-85.                                                             
  8. Κάκουρος, E., & Mανιαδάκη, K. (2000). Η επίδραση των γονικών αντιλήψεων στην εμφάνιση της παιδικής παχυσαρκίας. Παιδιατρική, 63(6) 507-518. https://issuu.com/liveloula/docs/paediatriki_2000_63_no6                                                                                                                                     
  9. Κάκουρος, E., & Mανιαδάκη, K. (2000). Δυνατότητες ανίχνευσης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας στο Νηπιαγωγείο και η αναγκαιότητα της συμβουλευτικής. Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού, 52-53, 103-117.                                                                                                      

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ

Κάκουρος, Ε., Μανιαδάκη, Κ., & Καραμπά, Ο. (2002). Η επίδραση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) στην εκδήλωση επιθετικής συμπεριφοράς. Βιβλίο Πρακτικών του 4ου Ψυχολογικού Συνεδρίου Κύπρου, (επιμ. Κ.Μ. Κόκκινος) σελ. 98-108.                                                                                                  

       

  • Κριτής (Reviewer) 25 διεθνών επιστημονικών περιοδικών
  • Μέλος της συντακτικής επιτροπής 10 διεθνών επιστημονικών περιοδικών
  • Μέλος της επιστημονικής επιτροπής 13 πανελλήνιων και διεθνών συνεδρίων και Πρόεδρος ενός διεθνούς συνεδρίου
  • Μέλος του Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας Κύπρου (Cyprus Research Promotion Foundation) (IRID: 87677). 
  • Μέλος του Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Registration ID: 12367). 
  • Μέλος της επιστημονικής επιτροπής αξιολόγησης Ελληνικών Ακαδημαϊκών Ηλεκτρονικών Συγγραμμάτων και Βοηθημάτων «Κάλλιπος».
  • 2013-σήμερα, Ακαδημαϊκή Σύμβουλος του Β΄ Τμήματος Ανώτατης Εκπαίδευσης Τεχνολογικής Κατεύθυνσης του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. για την ειδικότητα της Κοινωνικής Εργασίας
  • 2012-2016 και 2019-2023, Αναπληρώτρια Πρόεδρος του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΠΑ.Δ.Α.
  • 2015-2019, Αναπληρώτρια Διευθύντρια και μέλος της τριμελούς συντονιστικής επιτροπής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας
  • 2015-σήμερα, Επιστημονική συνεργάτις του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε πρόγραμμα διά βίου μάθησης στην ειδική αγωγή
  • 2016-2019, Πρόεδρος του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΠΑ.Δ.Α.
  • 2018-σήμερα, Επόπτρια διδακτορικών διατριβών και συμμετοχή σε τριμελείς επιτροπές και επιτροπές κρίσης διδακτορικών διατριβών
  • 2019-σήμερα, Επόπτρια μεταδιδακτορικών ερευνών
  • 2019-σήμερα, Διευθύντρια του ερευνητικού εργαστηρίου του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας με τίτλο «Εργαστήριο Συμβουλευτικής, Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης και Κοινοτικών Παρεμβάσεων» https://lab-socialwork.uniwa.gr/
  • 2018-2022, Μέλος της Επιτροπής σύνταξης της πρότασης, επίβλεψης, συντονισμού και υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη Παρεμβάσεων Κοινωνικής Μέριμνας Φοιτητών Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής» στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» 2014-2020 υπό την επίβλεψη του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων
  • 2020 – σήμερα, επιστημονική συνεργάτις του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών