Παπουλίδη Ασημένια

qode interactive strata
Έκτακτο Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Ηλεκτρονική Αλληλογραφία

apapoulidi@uniwa.gr

Γνωστικό Αντικείμενο

Ψυχολογία

Μαθήματα 

Η ανάλυση της συμπεριφοράς

Ψυχολογία των διαπροσωπικών σχέσεων

 

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Η Ασημένια Παπουλίδη είναι διδάκτωρ Αναπτυξιακής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (Υπότροφος ΙΚΥ). Έχει πτυχίο Ψυχολογίας από το ίδιο Πανεπιστήμιο αλλά και πτυχίο στην Επικοινωνία από το Open University της Μ. Βρετανίας. Διαθέτει, επίσης, μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων από το University College London (Institute of Child Health) και έχει εκπαιδευτεί στην Υπηρεσία Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων του Great Ormond Street Hospital (NHS Trust-UK). Στο παρόν είναι μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Από το 2018 διδάσκει ως Πανεπιστημιακή Υπότροφος μαθήματα ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και από το 2020 διδάσκει ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Ταυτόχρονα, εργάζεται ως Σχολική Ψυχολόγος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Έχει συμμετάσχει σε εθνικά και διεθνή χρηματοδοτούμενα ερευνητικά προγράμματα (Horizon, Αριστεία), σε συνεργασία με άλλα ΑΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής. Το επιστημονικό και ερευνητικό της έργο έχει δημοσιευθεί σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και βιβλία και έχει πραγματοποιήσει προφορικές ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια. Είναι κριτής στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Frontiers in Psychology. Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας (ΕΛΨΕ) και της Βρετανικής Ψυχολογικής Κοινότητας (BPS)

c_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”]

 

  • 2018 – ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (PhD) ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Θέμα Διατριβής: Ο ρυθμός και η διάρκεια της επικοινωνίας βρέφους-μητέρας ως δείκτες δυσλειτουργικών μοτίβων συμπεριφοράς και αυτιστικών χαρακτηριστικών.
  • 2014 – MASTER OF SCIENCE IN CHILD AND ADOLESCENT MENTAL HEALTH Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Ψυχική Υγεία Παιδιού και Εφήβου        UNIVERSITY COLLEGE LONDON (UCL) – UK       Πράξη αναγνώρισης μεταπτυχιακού τίτλου της αλλοδαπής από ΔΟΑΤΑΠ στις 28 Ιουλίου 2015 – αριθμός πράξης: 25 1-3599
  • 2013 – BACHELOR IN COMMUNICATION  Πτυχίο Επικοινωνίας, πιστοποιημένο από το Open University της Μ. Βρετανίας  ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ – DEREE COLLEGE Απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας πτυχίου από το Σ.Α.Ε.Π.  στις 17/10/2017 – Αριθμ. Πρακτικού 6/27-9-2017.     
  • 2008 – ΠΤΥΧΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ                                                                                                
  • Ψυχολογία διαπροσωπικών σχέσεων
  • Πρώιμες Αλληλεπιδράσεις
  • ·Ψυχική Ανθεκτικότητα
  • Αναπτυξιακές διαταραχές παιδιών
  • ·Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

 

 

  • Ralli, A. M., Dimakos, I. C., Dockrell, J. E., & Papoulidi, A. (under review). Teacher Practices for Teaching Writing in Greek Primary Schools. Reading and Writing.
  • Tsouvelas, G., Papoulidi, A., & Pavlopoulos, V. (under review). Adolescence and life satisfaction: the contribution of developmental and demographic factors. Journal of Psychological and Educational Research.
  • Papoulidi, A., Papaeliou, C. F., & Samartzi, S. (2021). Shared intentionality in children with autism spectrum disorder (ASD). Psychology, 26 (1), 56-72. https://doi.org/10.12681/psy_hps.26324
  • Papoulidi, A., Papaeliou, C. F., & Samartzi, S. (2020). Atypical patterns of rhythmical mother-child interaction as an early sign of Autism Spectrum Disorder. European Journal of Educational and Development Psychology, 8(4), 1-16.
  • Papaeliou, C. F., Sakellaki, K., & Papoulidi, A. (2019). The Relation between Functional Play and Other Forms of Cooperation and Word Learning in ASD. International Archives of Communication Disorder, 2(1), 1-12. https://doi.org/10.23937/iacod-2017/1710012 
  • Papoulidi, A., Papaeliou, C. F., & Samartzi, S. (2017). Rhythm in Interactions between Children with Autism Spectrum Disorder and Their Mothers. Timing & Time Perception, 5, 5-34. https://doi.org/10.1163/22134468-00002082 

 

 

[/vc_row]